Thursday, April 06, 2006
- - It's Rainy Day.... - -

Hmm it has been raining for the past few days. Usually, it will rain heavily around 4 pm and stop in about 1 or 2 hours time hmmm....The rain is soooo heavy and it's like looking through a fog. Everything is covered by the rain...hmmm...Anyway, everytime if it's raining heavily..it will remind me of a song by Vicki Zhao Wei..Yan Yu Meng Meng..

我最怕最怕烟雨蒙蒙
看不清看不清你的身影
我曾经曾经对天呼唤
天在哭我在哭你在何处
往事一幕幕伤心一幕幕
你的眼光你的笑伴我今日孤独
烟雨一重重山水一重重
你的叮咛你的泪是我心中最痛


我最怕最怕烟雨蒙蒙
还记得风雨里和你相逢
早知道早知道如此匆匆
又何必又何必和你相逢
往事一幕幕伤心一幕幕
你的眼光你的笑伴我今日孤独
烟雨一重重山水一重重
你的叮咛你的泪是我心中最痛
 


Zero-X ranted @ 5:24 PM ;
Comments: Post a Comment

_________

Comments: Post a Comment